The Farm 51
The Farm 51 Group SA
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 15
44-102 Gliwice
Drodzy akcjonariusze.
Mimo, że sierpień to zwyczajowo czas odpoczynku w The Farm 51 ani na chwilę nie zmniejszaliśmy tempa prac nad projektami.
W sierpniu zespół WW3 skupił się na testach nowego trybu rozgrywki, którego premiera planowana jest w przyszłych aktualizacjach gry. Nowy tryb Tactical Ops HC skierowany dla graczy którzy lubią hardcore experience, będzie wyróżniał się minimalistycznym HUD ( dane wyświetlane na ekranach komputerów w grach, obrazujące np. życie, ilość amunicji, mapę ). Dodatkowo znajdzie się tam tryb pierwszej osoby w pojazdach, odradzanie tylko na punktach, dedykowane zmiany prędkości poruszania się gracza oraz nowe typy obrażeń dla broni i strike’ów. Wraz z aktualizacja 3.2 wejdzie 18 nowych wyzwań z ciekawymi nagrodami, naprawa bugów oraz będą usprawnienia techniczne do monitorowania naszych systemów sieciowych.
Prace nad Chernobylite rozwijały się w obrębie kolejnych składowych pakietów DLC, które zostaną opublikowane po zakończeniu procesu transferu gry z kont byłego wydawcy, All In! Games, na konta wydawnicze The Farm 51 Group SA. Zakończenie tego procesu przewidywane jest we wrześniu bieżącego roku i zależy obecnie wyłącznie od dalszych wymaganych działań po stronie firm Microsoft i Sony.
W ramach prac nad nową grą osadzoną w uniwersum Chernobylite zespół zamknął największy dotychczasowy kamień milowy projektu, którym jest wersja pre-alpha. Wersja ta zawiera około 1/3 docelowego otwartego świata gry, pierwszych kilkanaście godzin rozgrywki oraz wszystkie kluczowe mechaniki gracza planowane do wykorzystania w pozostałych obszarach projektu. W obrębie tego kamienia milowego przeprowadzone zostały pierwsze etapy balansowania i optymalizowania gry na jej obszernym fragmencie, wprowadzono kilkadziesiąt nowych lokacji, dziesiątki elementów uzbrojenia, kostiumów i wyposażenia gracza oraz wprowadzono elementy rozgrywki z przeciwnikami skonstruowanymi na skalę znacznie przekraczającą zakres poprzednich projektów.
W sierpniu przedstawiciele Spółki wzięli udział w targach Gamescom w Kolonii, największej tego typu imprezie na świecie. Na dedykowanym stoisku The Farm 51 prowadzone były zamknięte pokazy nowego projektu i spotkania z przedstawicielami platform i firm wydawniczych oraz dystrybucyjnych. W trakcie blisko 30 takich spotkań odnotowaliśmy niespotykany wcześniej entuzjazm względem naszej nowej gry, co było związane przede wszystkim z rozmachem i jakością zaprezentowanych jej fragmentów. Z bezpośrednich porównań do referencyjnych tytułów na rynku zebraliśmy opinie, które utwierdzają nas w słuszności drogi obranej w zakresie zmian w skali projektu, wprowadzenia nowych mechanik i osadzenia gry w nieco innym modelu rozgrywki. Po raz pierwszy zebraliśmy rynkowe opinie na temat unikatowych rozwiązań w zakresie mechaniki rozgrywki, które do tej pory nie występowały w alternatywnych tytułach i w tej kwestii odbiór gry był jednomyślnie pozytywny. W związku z tym uważamy, że obecny zamysł i zakres projektu pozwalają przejść do fazy czysto realizacyjnej, w trakcie której dodane zostaną brakujące elementy zawartości audiowizualnej i przeprowadzone testy QA oraz balansu gry. We wrześniu br prowadzone będą rozmowy biznesowe zainicjowane na Gamescomie, a także wcześniej na GDC w San Francisco, co ma doprowadzić do zatwierdzenia optymalnego scenariusza marketingu i monetyzacji projektu.
Pozdrawiam serdecznie Robert Wist
Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.