Relacje Inwestorskie

Nasza historia

2019 EA – 2021

Chernobylite  PC/PS4/XB1  PS5/XSX

Marketing społecznościowy rozpoczęty kampanią Kickstarter w Q2 2019

Platformy docelowe: PC + konsole (łącznie 5 platform)

16 Października 2019 – Early Access PC (Steam i GOG)

Pełna wersja PC wydana w lipcu 2021

Wersje PS4/X1 wydane we wrześniu 2021

Wersje PS5/XSX wydane w kwietniu 2022

Wysokie oceny mediów i graczy (75% Metacritic/85% Steam reviews)

Spektakularne kampanie Kickstarter i Early Access

Efektywny marketing – wysoka sprzedaż (blisko 1 mln kopii) i duża społeczność graczy (1.3 mln wishlist)

Stworzenie nowego silnego IP z perspektywami dalszego rozwoju

Zachowanie niezależności zespołu produkcyjnego

Unikatowe wykorzystanie technologii (fotogrametria)

Zawartość audiowizualna i podstawy designu do wykorzystania w przyszłych projektach

Utrzymanie zakładanych ram produkcyjnych i budżetowych

Liczne nagrody w mediach

 

2018 EA – 2022 OBT   

World War 3   PC

Pierwsza samodzielnie wydana gra spółki w formule self-publishingu P2P

TOP 1 STEAM w pierwszym tygodniu sprzedaży

Zbudowanie drugiego zespołu deweloperskiego samodzielnie tworzącego gry w spółce

Zdobycie unikalnych kompetencji w segmencie multiplayerowych gier akcji

Rozbudowa umiejętności w zakresie tworzenia zaawansowanych gier z gatunku fps

Pozyskanie dużego partnera wydawniczego do rozwoju gry

Konwersja tytułu z formuły gry P2P do F2P

Zdobycie kompetencji w zakresie GAAS

Udoskonalenie procesów produkcyjnych

Nawiązanie kontaktów biznesowych z kluczowymi podmiotami z segmentu gier online

Nawiązanie kontaktów biznesowych z segmentem militarnym

 

2016 – 2024

PROJEKTY BADAWCZO-ROZWOJOWE

2024-2026 (wniosek w ocenie): STAR – Opracowanie innowacyjnego zestawu narzędzi wsparcia produkcji gier wideo w silniku Unreal Engine 5 w celu wdrożenia innowacji procesowej, produktowej i opracowania prototypu rozgrywki. Kwota dofinansowania: 8 173 000 zł

2020-2022: LUDFX – Opracowanie zautomatyzowanego systemu proceduralnego generowania efektów specjalnych w grach wideo z uwzględnieniem charakterystyki dźwięku i muzyki. Kwota dofinansowania: 5 130 253 zł

2017-2020: AUGOT- Opracowanie funkcjonalnego prototypu zaawansowanego generatora treści dodatkowych AUGOT – ADVANCED USER GENERATED CONTENT TOOL, działającego w środowisku PC, mobile oraz mobile VR. Kwota dofinansowania: 3 550 171 zł

2016-2019: Przeprowadzenie prac badawczych z zakresu hiper-realistycznej balistyki pocisków i pancerzy, fotorealistycznej wizualizacji środowiska oraz współpracy użytkowników online, a także opracowanie prototypu interaktywnego symulatora pola walki o budowie modułowej, opartego o symbiozę środowiska AR (rozszerzona rzeczywistość) i VR (wirtualna rzeczywistość). Kwota dofinansowania: 1 898 261 zł

2016-2020: REALITY51: Skonstruowanie nowych i rozbudowa istniejących narzędzi oraz technik służących do tworzenia fotorealistycznej grafiki 3D na potrzeby najnowszych aplikacji interaktywnych i wirtualnej rzeczywistości w ramach rozwijanej technologii Reality 51. Kwota dofinansowania: 2 556 697 zł

 

2017

– Wydanie gry Get Even, stworzonej przy współpracy z Bandai Namco. Premiera: 26 maja 2017 r. Platformy: PlayStation 4, Xbox One, PC.

– Wydanie aplikacji Chernobyl VR Project na platformie PlayStation VR 29 września 2017 r.

– Zaawansowane prace nad grą World War 3.

– Więcej projektów w toku…

2016

– Wydanie innowacyjnej aplikacji wirtualnej rzeczywistości – Chernobyl VR Project – na Oculus Rift. Jest to pierwsza tak zaawansowana aplikacja VR stworzona w Europie Środkowej i Wschodniej.

– Zakończenie prac nad projektem INNOTech (dowiedz się więcej)

– Współpraca z Bandai Namco dotycząca startu kampanii promocyjnej gry Get Even.

– Oficjalna zapowiedź gry World War 3 w Polsce.

2015

– Podpisanie umowy z firmą Bandai Namco, dotyczącej wydania gry Get Even na świecie.

– Stworzenie oddzielnego zespołu rozwijającego naszą autorską technologię Reality 51 oraz początek prac nad aplikacją Chernobyl VR Project, a także mniejszymi projektami komercyjnymi.

– Rozpoczęcie researchu do gry World War 3.

2014

– Globalna zapowiedź nowej autorskiej gry Get Even okazała się jednym z największych sukcesów polskiej branży gier ostatnich lat.
– Nominacja do prestiżowej nagrody Game Connection: Marketing Awards, w kategorii Best PR Campaign dla kampanii wspierającej globalną zapowiedź Get Even.

– Zawarcie strategicznego partnerstwa z gigantem wydawnicznym rynku gier komputerowych – Bandai Namco – ws. współpracy przy projekcie Get Even.

– Wydanie Deadfall Adventures: Heart of Atlantis na konsolę PlayStation 3.

– Zapłata obligacji serii A i C. Emisja obligacji serii E, F i G.

2013

– Podpisanie umowy z Nordic Games dotyczącej wydania gry Deadfall Adventures (do tej pory znanej jako Adventurer).

– Podpisanie umowy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na dofinansowanie realizacji projektu naukowo-badawczego związanego z animacją mimiki twarzy przy użyciu najnowszych technik akwizycji ruchu (motion capture) i tworzenia trójwymiarowych skanów postaci.

– Wydanie gry Painkiller w wersjach na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Emisje obligacji serii B i C.

– Nawiązanie współpracy z Polskim Holdingiem Obronnym w zakresie realizacji zleceń dedykowanych dla wojska.

– Zakwalifikowanie spółki do indeksu blue chips alternatywnego rynku GPW – NCIndex30.

– Premiera gry Deadfall Adventures w wersjach na platformy PC oraz Xbox 360.

2012

– Debiut akcji spółki The Farm 51 Group na rynku NewConnect.
– Realizacja, na zlecenie grupy Nordic Games, projektu Painkiller: Hell & Damnation – remake’u legendarnej strzelaniny.
– Premiera nowej odsłony Painkillera.
– Przeprowadzenie emisji obligacji serii A. Debiut obligacji na rynku Catalyst.
– Podpisanie z Nordic Games listu intencyjnego ws. współpracy w zakresie wydania gry Adventurer.

2011

– The Farm 51 tworzy przerywniki filmowe, efekty specjalne (tzw. particles effect) oraz część poziomów w trybie multiplayer gry Two Worlds II.
– W lutym zawiązane zostaje The Farm 51 Group SA, które przejmuje 100 proc. udziałów w spółce The Farm 51 sp. z o.o.

– Prywatne emisje akcji serii B, C, D i E, służące m.in. pozyskaniu środków na sfinansowanie prac nad grą Adventurer.

– Rozpoczęcie przygotowań do debiutu spółki na rynku NewConnect.

2010

– Wydanie gry Necrovision: Lost Company.

– Rozpoczęcie prac nad kolejnym autorskim projektem The Farm 51 – grą Adventurer.

– Pozyskiwanie i realizacja prac na zlecenie.

2009

– Wydanie NecroVisioN, autorskiej gry The Farm 51. Wobec ciepłego przyjęcia gry przez rynek, The Farm 51 rozpoczyna prace nad grą będącą jej kontynuacją.
– Nawiązanie współpracy z TopWare/Zuxxez -jednym z największych wydawców gier w Niemczech i krajach niemieckojęzycznych, w ramach której The Farm 51 angażuje się w prace nad grami zlecanymi przez tę firmę.

2007

– Nawiązanie współpracy z firmą 1C Company, największym wydawcą gier w Rosji i Europie Wschodniej.

– Rozpoczęcie prac nad autorskim projektem gry. Równolegle The Farm 51 współpracuje z CD Projekt Red przy produkcji gry Wiedźmin.

2006

– Ukończenie prac na demem gry i rozpoczęcie poszukiwań wydawcy dla autorskiego produktu The Farm 51.

– Nawiązanie współpracy z wieloma wydawcami zainteresowanymi zlecaniem spółce wykonawstwa elementów gier lub całości produktu. Owocem takiej współpracy jest przeznaczona na platformę Nintendo DS gra Time Ace, wyprodukowana przez The Farm 51.

2005

– Zawiązanie spółki The Farm 51 sp. z o.o. Rozpoczęcie prac nad pierwszym autorskim projektem gry.

Kontakt dla inwestorów

ir@thefarm51.com

polityka cookies

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.